< Paieškos rezultatai

Prie kavos po pamokos (25)

Dalintis Kopijuoti nuorodą

2023-06-02

Žurnalo "Reitingai" vyr. redaktorius Gintaras Sarafinas diskutuoja apie mokyklų reitingavimo būtinybę tam, kad mokiniai ir tėvai žinotų, kokią mokyklą išrinkti vaikui bei pačioms mokykloms, kad suprastų bendrą švietimo kontekstą ir jų esamą situaciją. Vertinant mokyklas, atsižvelgiama į pasiekiamus akademinius rezultatus, tačiau nėra neatsižvelgiama į mokytojų ir mokinių savijautą, infrastruktūrą, mokinių pasiekimus popamokinėse veiklose. Redaktorius teigia, kad reitinguojant mokyklas būtų puiku vertinti, kiek įmanoma daugiau elementų, tačiau panašūs tyrimai nebėra atliekami mokyklose, todėl tokie duomenys nėra matuojami. G. Sarafinas teigia, kad mokyklose pastebi vis daugiau užgesusių mokytojų akių, pavargusius veidus ir dingusią motyvaciją. Specialistas tiki, kad mokytojai, būdami tokios būsenos, negali motyvuoti vaikų ir būti lyderiais. Mokytojų frazė "Pergyvenome ne vieną valdžią, pergyvensime ir šitą" akivaizdžiai rodo, keletą dalykų. Visų pirma, mokytojai nori dirbti tiesioginį savo darbą ir tikisi stabilumo. Visų antra, mokytojai nėra tie žmonės, kurie turėtų vykdyti reformas, tačiau tuo pat metu iš švietimo politikos formuotojų tikisi supratimo ir palaikymo. Ar visos savivaldybės švietimo srityje veikia vienodai? Koks tėvų vaidmuo ugdant vaikus? Kodėl turėtume skatinti mokinius rinktis mokytis tiksliuosius mokslus? Visas pokalbis su Gintaru Sarafinu tinklalaidėje "Prie kavos po pamokos" su Jurgita Jaruševičiene.

#GintarasSarafinas#Švietimoministerija#mokykla#reitingavimas#švietimosistema#mokytojas
© 2024 UAB "Lectorpro". Visos teisės saugomos LR įstatymų.